"Bir insan her zaman bir hikaye anlatıcısıdır; kendi hikayeleriyle ve başkalarının hikayeleriyle çevrili yaşar;başına gelen her şeyi onlar aracılığıyla görür ve hayatını anlatıyormuş gibi yaşamaya çalışır."
Toplumun insanı ayarttığından, kendinden uzaklaştırdığından, yalanlardan, maskelerden ve artık ressamın imzasının tablonun kendisinden daha değerli görüldüğünden yakındığı ve "eskiler'in edebinden, kendini geri çekme arzusundan" ne kadar uzağız.