"İlkbahar gibi bir mevsimi olan bu dünya, üzerinde yaşanmaya değer...Ne olursa olsun..."
"Hayat sahiden yaşanmaya değmeyecek kadar küçüklükler ve bayağılıklarla dolu!.."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hiçbir şey istemiyorum.Hiçbir şey bana cazip görünmüyor.Günden güne miskinleştiğimi hissediyorum ve bundan memnunum.Belki bir müddet sonra can sıkıntısı bile hissedemeyecek kadar büyük bir gevşekliğe düşeceğim.İnsan bir şey yapmalı,öyle bir şey ki...Yoksa hiçbir şey yapmamalı.Düşünüyorum elimizden ne yapmak gelir?Hiç!..
Hayatları zor olabilir ve tüm umutları gerçekleşmemiş olabilirdi,ama diğer hayvanlar gibi olmadıklarının bilincindeydiler.Aç kalıyorlarsa zalim insanları doyurmaktan dolayı aç kalmıyorlardi, sıkı çalışıyorlarsa kendileri için çalışıyorlardı.Aralarında hiçbir hayvan iki ayağının üstünde yürümüyordu Hiçbir hayvan başka hiçbir hayvana "Efendim" demiyordu.Tüm hayvanlar eşitti.