Ne demiş şair ; “ Dalıma vururken üzülmedin, kırıldığıma mı üzülüyorsun ?” diyor ya şair…
“ Hayvandan dostluğu öğrendim de , insanı anlamak haddini aştı.” Tam da o noktadayım.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Ölüm girdiği evdeki herkesi öldürmek için yalnızca bir kişiyi alır.”
Yakınını kaybedince anlıyor insan. Günler,haftalar, aylar , yıllar geçiyor ama unutulmuyor. Her zaman çıkıp gelecekmiş gibi. Sanki hiç cenazesine gidip son halini görmemiş gibi. Çok özledim seni anne yarım 🥹🎈
Bir söze denk geldim. 🥹
Ben bir evden cenaze çıkarken yanından birilerinin öldüğünü gördüm.
Sadece biri tabura sığdı, diğeri dünyaya sığamadı. Kalanda ölüyormuş gidenle birlikte.