Az önce Beni Asla Bırakma kitabının filmini izledim “Never Let Me Go” hâlâ gözlerim yaşlı çok iyi bir uyarlamaydı bence ama Ruth ve Kathy’nin vedalaşmasını koymamışlar çooook büyük eksiklik bu arada neyse son yarım saatin duygu yoğunluğu telafi ediyor neyse ki, bir de sonun kitapla çok tutarlılığı yok yani sonuç doğru verilmiş ama olaylar öyle gelişmemişti ama sadece son 30dk böyle geri kalan tüümmm kısımlar neredeyse aynıydı izlerken kitapta altını çizdiğim kısımlar geldi aklıma çok duygulandım ya harika bir film… sanırım izlediğim en iyi uyarlamaydı daha iyisi benim için şimdilik yok:)
(+13 bir film bence bu arada olaylar psikolojik açıdan çok ağır bir de çok değil ama bir iki sahne +18 var onun dışında bir şey yok)
Harika bir filmm
Kesinlikle izleyin ve izlettirin
İyi keyifler diliyorum hepinize:)
Rüveyda