Rüveyda

Rüveyda
@Ruveyda_Basaran
"Bana boş boş oturup duvar izlettiren herkese kırgınım" -Oğuz Atay
“ Elimde yoktu Kalbimden verdim “ ~ Nazım Hikmet Ran
Reklam
Az önce Beni Asla Bırakma kitabının filmini izledim “Never Let Me Go” hâlâ gözlerim yaşlı çok iyi bir uyarlamaydı bence ama Ruth ve Kathy’nin vedalaşmasını koymamışlar çooook büyük eksiklik bu arada neyse son yarım saatin duygu yoğunluğu telafi ediyor neyse ki, bir de sonun kitapla çok tutarlılığı yok yani sonuç doğru verilmiş ama olaylar öyle gelişmemişti ama sadece son 30dk böyle geri kalan tüümmm kısımlar neredeyse aynıydı izlerken kitapta altını çizdiğim kısımlar geldi aklıma çok duygulandım ya harika bir film… sanırım izlediğim en iyi uyarlamaydı daha iyisi benim için şimdilik yok:) (+13 bir film bence bu arada olaylar psikolojik açıdan çok ağır bir de çok değil ama bir iki sahne +18 var onun dışında bir şey yok) Harika bir filmm Kesinlikle izleyin ve izlettirin İyi keyifler diliyorum hepinize:) Rüveyda

Rüveyda

, bir kitabı okumaya başladı
Ayfer Tunç
8/10 · 7,2bin okunma
“Bazen en derin şeyleri en sıradan insanlar söylüyor.”
Sayfa 171·Kitabı okudu
“Medeni insan karanlık daha pişirse bile ağzını kapatır.“
Sayfa 165·Kitabı okudu
Reklam