Karga ciddi bir tavırla "Bir ölü ağlıyorsa, bu iyileşme yolunda olduğunun belirtisidir," dedi.
Baykuş "Meşhur dostuma ve meslektaşıma karşı çıkmaktan üzüntü duyuyorum, ama bence bir ölü ağlıyorsa bu öldüğü için üzüldüğünün belirtisidir," diye ekledi.