Beni bir daha 'Gündökümü'nde harcama. Ne de olsa ikimizde iki üç paragrafla geçiştirilemeyecek kadar zorlu bir çaba gösterdik aramızdaki şeyi anlamak için.
Sevgi ve paylaşım üzerine çokça düşündürücü bir kitap. İnsanın ne ile yaşadığına gelecek olursak kimisi için para, mal-mülk ile yaşamak mümkün, kimisi için ise sadece sevgi yeterli diyor Tolstoy