-Az şeyler çekmemişsin sen,küçük!dedi.Fakat her şey geçer.Her şey unutulur.Kendini bir felaketin içinde kaybetmenin menası yoktur.İnsan birazcık da kalender olmalıdır!
-Hiç geçmeyen,hiç unutulmayan şeyler de var,beyefendi! Ölünceye kadar insanın sırtından atamayacağı şeyler de var...