"Yalnızca aniden öyle hissettikleri için insanlar kendilerinin ve birbirlerinin canını yakıyorlardı ve bir sonuç aldıkları müddetçe ne hissetiklerini umursamıyorlardı."
"Seni kaybedemem. Asla."
Fakat ölüm o şekilde çalışmıyordu. Birinin
sizi sevmesini ve gitmenizi istememesini
önemsemiyordu. Sadece alıyordu. Elinizde
hiçbir şey kalmayana dek almaya devam
ediyordu.