Papatya

Papatya
@S4e4s4
Sen bu kalbe iyi geldin benden hiç gittme... Küskünüm...çoğu şeye... Özdemir Asaf Yaşar Kemal
"Papatya koydum kalbime, umutlarla yürüyorum. Hayat zor evet, Lâkin; Yaşanacak güzel günler var inanıyorum."
Hayata Dair
Reklam
Daha dün yazmıştım: “Yine çocuklar ve öğretmenler öldürülecek” diye… Ve maalesef bugün, Kahramanmaraş’ta üç çocuk ve bir öğretmen daha hayatını kaybetti. Üstelik bu kez fail bir ortaokul öğrencisi… Susmaya devam edelim, görmezden gelmeye devam edelim. Belki o zaman hiçbir şey olmuyormuş gibi yaşamaya devam edebiliriz. Ta ki sıra bizim çocuklarımıza gelene kadar… O gün geldiğinde sesimizi duyurmaya çalışacağız ama karşımızda yine aynı sessizlik olacak. İnsan, bu kadar acının karşısında ne söyleyeceğini bilemiyor. Benim artık nutkum tutuluyor…
1000Kitap
Kendi sınırlarına saygı duymayan biri, senin sınırlarını da fark edemez. Ona sunduğun her fedakarlık, bir süre sonra "görev" haline gelir. Teşekkür beklediğin yerde, daha fazlası için duyulan bir açlıkla karşılaşırsın. En nihayetinde, boş bir bardağı doldurmaya çalıştığını fark edersin. Bardak deliktir; ne kadar su dökersen dök, asla dolmaz. Sen tükendiginle kalırsın, o ise hala “kimsenin onu anlamadığından" yakınmaya devam eder.
Eskiden "adı yok"tu, şimdi kendini de yok ettiler.
Kadınsan, bir göl kenarında kek yiyip müzik dahi dinleyemiyorsun. Kadınsan, depresyona giremiyor, sokakta dahi yürüyemiyorsun. Kadınsan, "orada o saatte ne işin vardı," oluyor, Kadınsan, "o da öyle giyinmeseydi" diyorlar. Oysa nasıl giyinirsen giyin zihniyeti pislik olandan kurtulamıyorsan.
Yol o çok istediğim yere varana kadar koşacağım 🌿
Reklam