Kitaplar öyle bir dost,öyle bir arkadaştır ki; insana bağırmaz ,kızmaz. Ağzı var dili yok derler ya hani,işte öyle bir arkadaş gibidirler. Bizi rahatsız etmez , vazifelerimizi hatırlatır ve gaflet uykusundan bizi uyandırırlar.
Bir gün bile üzülmemize sebeb olmadan bizi eylendirir ve egitirler.