S.Bayhan

“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Evet,ağlamaklı oluyorum, demdir bu. Hani,kurşun sıksan geçmez geceden, Anlatamam,nasıl ıssız,karanlık..
1000Kitap
Kaç yol ağlamaklı oluyorum geceleri... Nasıl da almış aklımı, Sürmüş,filiz vermiş içimde sevdân.
1000Kitap
Körsem, Senden gayrısına yoksam, Bozuksam, Can benim,düş benim, Ellere nesi? Hadi gel, Ay karanlık...
Şiir
Bilirim, payım bu kadar... Unutmuş gülmeyi gözbebeklerim..
Şiir