Bu günler de okumak için ideal bir kitap.Bi soluk da okuyup bitirebilirsiniz..Ben çerez niyetine günlük birkaç öykü okudum..Herkese tavsiye edilebilecek güzel bir kitap..
Apartman girişinde yazan" Çıkarken Işıkları Söndürün" uyarısını bu kadar ciddiye aldığını bilmiyordum.Hayatımdan çıkarken bütün ışıklarımı söndürdün,üstüme xxl bir kadife karanlık örttün.