Sedat TKL

Sedat TKL
@SDT_TKL55
Az okurum. Çok okumaya çalışırım. Çok düşünürüm az uygularım. 55
sanayici
Yüksekokul
Bursa SAMSUN
15 Kasım
12 okur puanı
Aralık 2018 tarihinde katıldı
Çok okuyup çok öğrenip çok bilince ne olacağız. 🤔🤨
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çekilmez bir şelek vurdun arkama; Şaşırdım yollarda kaldım, akşama. Umudum her zaman bakidir amma, Zaman kısa, ben yorgunum, yol uzun.
Bizde bir kere geldik bu dünyaya acemice yaşadık.

M.

@masalsehri
·
"Ne acemi bahçıvanmışız meğer ikimiz Açmadan soldurduk güllerimizi"
Sayfa 77·Kitabı okudu
Şiir
“Yolumuz yol değil ama. Manzarası güzel” demiş bir abi🤔