Çok etkilendim. Yaşanmış bir hikaye olduğuna inanamıyor insan. Ancak bir yarım kalmışlık var. Devamı gelecek gibi. Konu hakkında ipucu vermek istemiyorum. Mutlaka okumalısınız.
Hem sımsıcak bir kitap, hem de okurken bir anda buz kesiyorsunuz. Minik Elif annesini kötü hastalıktan kaybediyor.
O dönemde ,yeni arkadaş olduğu Hasan,Elif'e büyük destek oluyor. Kitabı tüm okuyanların beğeneceğini düşünüyorum. Tavsiye ederim.
Ağlamak Yok!Nilgün Öneş · Doğan Kitap · 2020114 okunma
Güzel ve akıcı bir kitap. Kolay okunan ders dolu bir eser. Cehaletin insanın karşısına ne türlü zorluklar çıkardığını anlatıyor. Kendine has espirili anlatımı var. Tavsiye ederim