Attila İlhan'ın şu cümlesi gibi: “Yalnızım belki, belki ne yapacağımı bilmiyorum. Fakat kötü değilim sadece yaşamak zorlaşıyor ve birçokları gibi bir dümenini bulamıyorum.''
Fantastik kitaplara düşkün biri olarak ve bu tür evrenlere tanıklık eden biri adına konuşacak olursam keyifle okudum ama kitabın genel konusuna hazırlık amacıyla bakacak olursak yazar bölüm bölüm ayrı ayrı hikayeler anlatarak sizi 3. kitaptaki ana hazırlıyor. Haksızlık etmemeniz ve Witcher evreninizi tanımanızı şiddetle öneriyorum.
''Etrafınıza şöyle bir göz gezdiriniz. Gerçek hayat denilen şeyin ne olduğunu, nerede olduğunu bilmiyoruz bile! Kitaplarımızı, hayallerimizi elimizden alsalar, öylece ortada kalakalacağız.''