Hayat bana tek ve değişmez bir mevsim oldu hep. Bu hayat bir soğuk bölgede ve sonsuz karanlıkta geçti adeta, öyle ki bağrımda hep aynı alev vardı ve o beni bir mum gibi eritti.
Kötülüğe her sessiz kalışta, iyilerin iyiliği biraz daha eksilir. Çünkü büyük bir kötülük karşısında sessiz kalmak, suça ortak olmaktır. Bazen adaletsizlik biz rahatımızdan vazgeçemediğimiz için gelir. Canımız yanmasın diye, canı yananların iniltilerine kulak tıkadığımız için.
Ok yaydan fırladığında artık kontrolümüz dışındadır. Biz sadece iyi nişan alabiliriz. Bütün sonuçları kontrol edebileceğimizi sanmakla sadece kendimizi aldatırız, kontrol edebileceğimiz sadece kendi çabamızdır.