مَنْ عَمِلَ صَالِحاً فَلِنَفْسِهٖ وَمَنْ اَسَٓاءَ فَعَلَيْهَاؕ وَمَا رَبُّكَ بِظَلَّامٍ لِلْعَبٖيدِ ﴿٤٦﴾
Kim dine ve dünyaya yararlı bir iş yaparsa kendi iyiliği için yapmış olur; kim de kötülük işlerse kendi aleyhine işlemiş olur. Senin Rabbin kullarına asla haksızlık etmez.
Yazarın ilk okuduğum ve çok beğendiğim kitabıdır.
Zor ve kaçak şartlarda yolculuk yaparken yaşadıklarıni anlatırken kimi zaman gözyaşı döktüren kimi zaman da mutlu olduğum bir kitaptır.