Adem ile Havva'nın bilgi ağacının meyvesini yemeleri kötü bir şeydi. Çıplak olduklarını görmeleri, şehveti ve utanmayı öğrenmeleri de kötü bir şeydi. Ve onlar cennetten kovuldular ve kapılar onlara kapandı. Öyle yapmasalardı, hiç birimiz ne yaşlanacaktık, ne hastalanarak, ne de ölecektik.
İçimdeki bir şey beni yakıp bitiriyor ve bütün bildiğim bu şeyin bana sürekli olarak seni düşündürdüğü. Bir kitap okurken bile sayfanın ortasında senin yüzünü görüyorum...