Bugün otobuste bir teyzenin yanına oturdum. Yaş olarak 85 'in üstündedir. Çok tonton çok havalı bir teyzeydi. Çantamdan kitabımı çıkardım. Tam okumaya başlayacakken bakabilir miyim, dedi. Tabi ki, dedim. İnceledi, trend..lda var mıdır, ben de alayım dedi. Var, dedim. Telefon numaramı versem bana linkini atar mısın dedi. Ben de sana benim evde okuduğum kitapların fotoğrafını atarım ama ben psikolojik ve felsefi kitapları severim, dedi. Yol boyunca kitaplardan konuştuk. Hiç olmadık bir anda kitap yoldaşı olduk. 🥰