Çünkü kendi türünün ne aşağılık şeytanlar olduğu bilgisine, ne kadar namert kepazeliklere başvurabileceği hikmetine sahip olduğu için son derece tedbirli davranıyordu.
İçimde söylemek istediğim çok şey var sanki.Çok büyük şeyler. Bunları ifade etmenin yolunu bulamıyorum.Bazen bana öyle geliyor ki bütün dünya, bütün hayat, her şey içimde duruyor ve sözcüsü olmam için feryat ediyor.Hissediyorum... ama anlatamıyorum...