Bir kadın ağırlık verir. Oysa bu durumda, en çok çeken kişi benim. Çektiklerimin zerresini çekmemiş bir yabancı için, sarkık yelkenleri kirletirken beni yargılaması saçmadır. Kimsenin, düşüncelerimi yargılama hakkına sahip olmasını istemiyorum. Hiç bir zaman, asla, bir öğretiye ya da bir felsefeye uyarak hareket etmedim.
Adalet mi? Sınıf kavgası denilen şeyi orada bulacak değilsiniz. İnsanlık mı? Saçmalamayın. Biliyorum. Bu, kişisel mutluluğunu sağlamak için arkadaşlarını yere çalmak demek. Bu bir cinayet. "Geber!" demekten başka akla ne gelir? Hile yapmak yararsız!