Biraz bilgi içerebilir. Kitabın ilk 15 bölümünde pek birşey anlaşılmıyor. Yazar 3 koldan anlatıyor hikayeyi. Sonra öyle bir sarmalıyor ki, kelimenin tam anlamıyla elinizden bırakamıyorsunuz. Çizimlerle desteklenmiş çok güzel bir hikaye...
Bu kitap bana Reşat Nuri sevdiren kitap. Muhteşem. 14 yaş üstü herkese ömür boyu öneririm. Şahsen defalarca okudum, okumaya da devam etmeyi düşündüğüm kitaplar arasında.