Ne de olsa, ikimiz de yetişkin insanlarız artık. Yetişkinler yalnızdır. Birbirimizi sevsek bile herkesin yanında belli etmemeye çalışırız. Bu kadar temkin neden? Cevabı basit: Çünkü insanlar sık sık ihanete uğrar ve herkesin arasında rezil olur. Gençlerin yetişkinliğe geçerken ilk öğrendikleri, kimseye güvenmemeleri gerektiğidir. Yetişkinler ihanete uğramış ergenlerdir.