Gerçekten bir insan bu düzeydeki bir olayda üstünlük taslayıp kazanma gururu duyabilir miydi; bu kadarcık bir şeyle tatmine ulaşıp sevinç duyabilir miydi? Bunları düşününce de derin bir üzüntü hissettim. O, muhtemelen gerçek sevincin, gerçek gururun ne olduğunu sonsuza dek anlayamayacaktı. Bazı insanlarda derinlik denen şey eksikti. Bende derinlik olduğunu söylüyor değilim. Demek istediğim o derinlik denen şeyin varlığını anlama yeteneğinin olup olmadığı. Onun türündeki insanlarda bu bile yoktu. Boş, düz bir yaşamdı onlarınki. Ne kadar başkasının gözlerini üzerlerine çekmek isteseler de yüzeysel olarak kazanıp gururlanıyor görünseler de ortada bir şey yoktu. Hiç anlamı yoktu.