Sd

Ben neyi "harika" olarak görüyordum acaba? Özel bir yetenek ya da değerli bir bilgiyi mi? Yoksa herkesin kolayca yapamayacağı bir şeyi mi?
Sayfa 10·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bilmiyorum, belki de bir gariplik vardır bende…
Sayfa 7·Kitabı okudu

Sd

, bir kitap okudu
Puan vermedi·224 syf.·
Beğendi
·
2025 18. kitabı
Michiko Aoyama
8.1/10 · 4.726 okunma
Bir şey yapma isteğim geliyordu ancak onu eyleme geçirdiğimde ortaya çıkacak sonuç ve o eylemden vazgeçtiğim zaman ortaya çıkacak sonuç arasında bir fark olmayacağını düşünüyordum. Bazen etrafımdaki olayların kendilerine özgü dengelerini kaybettiğini hissediyordum. Belki de bu benim yanılsamamdı.
Sayfa 355·Kitabı okudu
Dünyada bir noktayı geçtikten sonra yaş almanın dış görünüşünü etkilemediği insanlar olur, o da bunlardan biriydi.
Sayfa 340·Kitabı okudu