..Hala benim için ağır bir yük, tam bir püsküllü bela, ama sızlanmadan onu sırtımda taşımayı öğrenebilirsem artık bana yük olmayacağımdan, ağırlığını hissetmeyeceğimden eminim."
Asla, hiçbir sebeple, insan acısının artmasını isteyemezdi. Acıya dair insanın tek bir dileği olabilirdi: durması. Acının olduğu yerde kahraman olmaz, ..