Selda Ceylan

Selda Ceylan
@S_stare
Aşkın kötü tarafı insanlara verdiği zevki eninde sonunda ödetmesidir. Şu veya bu şekilde, fakat daima ödersiniz. Hiç bir şey olmasa, bir insanın hayatına lüzumundan fazla girersiniz ki bundan daha korkunç bir şey olamaz...
Reklam
Yarabbim, kurulmuş, sağlam işlerin arkasına çekilince insan ne kadar rahat oluyor.

Selda Ceylan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·400 syf.·
2021 13. kitabı
Ahmet Ümit
8.2/10 · 29,4bin okunma
Reklam