Sade

Sade
@Saadetdal
İnsan Neyle Yaşar?"Ben farklı bakmayı da denedim fakat gördüklerim hep aynıydı."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kaldı ki burası dünya. Burada bir şeyler hep yarım kalacak." Cengiz Aytmatov
Alıntı
". Meçhule olan hislerimiz maluma olan hislerimizden bilhassa daha çoktur..." Yavuz Bülent Bâkiler
"Güzel izler bırakmaya gelmedik mi kendi gökyüzümüzde?"
Alıntı
Her şeyi ve herkesi terk edip gitmek ne büyük zevk olurdu! Kumarbaz