Kitap tek kelime ile mükemmeldi. Ben çok beğendim. Yazarımızın okuduğum 2. kitabıydı. Daha önce Son Ada kitabını okumuştum onu da çok beğenmiştim. anlatım olaylar betimlemeler tek kelime ile mükemmeldi. Livaneli okumaya devam...
Daha önce bir kaç kez denemeler okumayı denesem de hiç sonun getirememişimdir. Ama MONTAIGNE ni denemelerini sonun getirdim. Kitap içinde ne ararsanız onu taşımaktadır. Benim en çok hoşuma giden yanı ünlü yazarların filozofların altınlılarına yer verilmesi ve bunu yaparken de her konu başlığına uygun olarak yerleştirilmesi. Bir baş ucu kitabı ara ara alınıp okumaya değer bir çok yeri mevcut iyi okumalar. #deneme #montaıgne #işbankasıyayın #edebiyat