Ben başımın içindeki zonklamadan kurtulmak umuduyla istiyorum ölümü ... Gücü yeter mi insanın bundan kurtulmaya? Nerede bulmalı bu sorunun karşılığını?
Birçok şeyi yarım yamalak bilmektense, hiçbir şeyi bilmemek daha iyi! Başkalarının insafına kalmış bir bilge olmaktansa, kendi başına bir deli olmak daha iyi!
Öyle berbat, öyle iğrenç şeyler gördüm ve görüyorum ki, kimilerinin sözünü bile etmek, kimilerinin hakkındaysa susmak bile istemiyorum: öyle insanlar gördüm ki her şeyleri eksik de bir şeyleri çok fazla - büyük bir gözden, büyük bir ağızdan ya da büyük bir karından ya da herhangi büyük bir şeyden ibaret bu insanlar, - tersine sakatlar diyorum bunlara.