Biz mahcup ve onurlu çocuklarız
Başımızı kaldırıp bir bakmayız
Biz yangında koşuyu kaybeden atlarız
Biz kirli ve temiz çamaşırları
Aynı zaman aynı minval üzere katlarız
Biz koşu bittikten sonra da koşan atlarız
Sezai Karakoç
Öfkenin yüce duygular çerçevesinde dışavurumudur bence sorumluluk. Hemen, birinci mektubundan bir alıntı yapacağım buraya:" Öfkemizin çarçabuk geçivermesine de tanıklık yapmak istiyoruz. Cürmümüzün tanığıyız yani." Buna, onikiden vurmak denir, Sayın Bay, yani çok belirleyici bir cümle, buyurun, işte: Bugün, sorumluluk duymayan insan cürüm işlemektedir. Yani: câni.