Sabriye konya

“Ölüm, güzelliğin anasıdır” dedi Henry. “Peki ya güzellik nedir?” “Dehşetin ta kendisi.”
Sayfa 54·Kitabı okudu
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Buradaki her şey çürük kokuyormuş gibi geliyor bana, fazla olgunlaşmış meyvelerdeki gibi bir çürümüşlük kokusu bu. Bu korkunç doğum, çiftleşme ve ölüm düzeneği, Yunanların miasma yani kirlilik dedikleri hayatın bu ürkütücü kargaşası başka hiçbir yerde aslında bu denli vahşi olmasına karşın güzel görünsün diye bu kadar allanıp pullanmamıştır herhalde. Ve insanlar başka hiçbir yerde her şeyin değişebileceği yalanına ve ölüme, en çok da ölüme, ne olursa oldun ölüme böylesine inanmamıştır.”
Sayfa 20·Kitabı okudu
Alıntı

Sabriye konya

, bir kitap okudu
10/10
·656 syf.·
Beğendi
·
10 günde okudu
·
Okunma: 15 Mart 2025 13:35
·
2025 13. kitabı
Donna Tartt
8.3/10 · 2.932 okunma