📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İnsanlar neden ölümden korkar?"
"Çünkü ne olduğunu bilmiyorlar. Sadece yaşamayı biliyorlar."
"Bütün insanlar doğduklarında ağlarlar. O zaman, yaşamanın ne olduğunu bilmiyorlar. Yani korkudan mı ağlıyorlar?"
[Dizi] ``The One and Only``
Hiç bu kadar yorulmamış, böyle üzülmemiştim;
Çiyden yapış yapış oldu her yanım,
Çalılardan çizildi kollarım, bacaklarım;
Artık ne sürünebilir ne de yürüyebilirim...