Ana hikaye çok akıcı, kurgu çok güzel örülmüş, sürükleyici bir kitap. Son anlara kadar değişen tahminleriniz sizi hep canlı tutuyor.
Diğer taraftan, benim ilgi alanıma girmediğinden olsa gerek, mitolojik hikaye bölümleri benim için oldukça sıkıcıydı.
Ama iyiki okumuşum ve kütüphaneme eklemişim diyorum