Konusunu ,kurgusunu ,hikayesini sevdim ama anakarakter daha doğrusu anakarakterin kişiliği kafamı karıştırdı. Sanki belirli hatlarla çizilememiş gibiydi. Davranışları tutarsızdı. Farklı olaylar karşısında verdiği tepkiler sanki aynı insana ait olamazmış gibi geliyor bana. Düşünceleri sanki aynı zihnin ürünü olamazmış gibi geliyor.
Yazarın sonraki kitapları daha da güzel olur İnşaAllah.
FesleğenHikmet Anıl Öztekin · Hayy Kitap · 201717,2bin okunma
Dini ögelerden, Mevlana'dan, Şems'den bahsediyor ama...
-Sabah erkenden kalkıyor sabah namazını kılacağına yoga yapıyor. Bir saat yoga yapacağına beş dakikada sabah namazını kılsan emin ol daha rahatlatıcı olur.
-Hiç tanımadığı bir kızla başına ne geleceğini bilmediği, ne yaşayacağını bilmediği bir yolculuğa çıkıyor. Mesneviden birbirinden güzel öğütler biliyor, anlatıyor ama o kızın ona haram oluğunu bilmiyor.
Büyüklerimizin belki de daha önce hiç duymadığım birbirinden güzel kıssalarını, öğütlerini, cümlelerini buldum bu kitapta. Ama bir o kadar da birbiri ile çelişen öge ve kafa karışıklığı...