Buse

Buse
@Sadecebusee
İnsan düşmanını titizlikle seçmeli. Benim hiç aptal düşmanım yoktur mesela.
Reklam
Gülmek bir dostluğu başlatmak için hiç fena bir yol değildir ama bir dostluğu sona erdirmenin de kesinlikle en iyi yoludur
Doğal olmak denilen şey de pozdan ibarettir; hem de pozların en sinir bozucusudur

Buse

, bir kitap okudu
Puan vermedi·96 syf.·
2 saatte okudu
·
2024 8. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 134,8bin okunma

Buse

, bir kitabı yarım bıraktı
Fyodor Dostoyevski
9.1/10 · 194,4bin okunma
Reklam