Ebru Kalkan

Ebru Kalkan
@Sadeceebru
Beynimde hep manalı bir uçurum.. open.spotify.com/playlist/1Lfvkp...
Nefret ettiğim şeyden kurtulmuş, ama sevdiğim yeri bulamamıştım ve böylece sevilecek hiçbir yer olmadığına inandırmıştım kendimi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayat, hayatımızda olan insanlara rağmen yalnız olduğumuzu anladığımız anda başlar.
Zannediyorum ki hepimiz, herkesin ait olduğu yeri bulduğunu sanıyoruz. Ne de güzel yanılıyoruz.
Nasıl hissediyorsun şu anda tam olarak?
Fazlalık gibi. Beni nereye koysan ben tam olmuyorum. Fazla geliyorum oraya. Hani yapbozun fazla parçası olur ya Olduramazsın bir türlü bir yere, Olamadım ben bir türlü. Olduramadım kendimi yani.