Özlem..

Özlem..
@Sadeceozlem_
Çünkü çoğu kez deneyim dediğimiz şey geçmişte yaptığımız yanlışlardır.
Reklam
Olağanüstü bir sezgi yoluyla
Herkes kendi benliğinin ulaştığı olgunluk derecesine eşit olgunlukta birini bulur.
Oysa, “O bensiz yapamaz!” sözü aslında, “Ben onsuz yapamam!” gerçeğinin saptırılmasından başka bir şey değildir.
Bir insanın kaygılarından kurtulabilmesi için tek yol, kendi varoluş sorumluluğunu üstlenebilmesidir.
Kaygı
Korku, herkes tarafından tehlikeli olarak kabul edilen bir duruma karşı yaşandığı halde kaygı, kişinin kendisinin ürettiği bir duygudur ve bu duyguya neden olarak gösterilen durum çoğu insana saçma görünür.