Özlem..

Özlem..
@Sadeceozlem_
Dünyada iki tür insan vardır: yaşayanlar ve yaşayanları seyredip eleştirenler. Seyretmek ölümü, katılmak ise yaşamı simgeler.
Reklam
Hareketleri otomatik, duyuları ise hissizdi.
Sanki ayaklarında kanatlar vardı.
Sevgiye sahip olabileceği umudunu taşıyan insan ona sahip olduğunu sandığı anda boşluğa düşer ve sahip olabileceği yeni şeyler arar.
Sayfa 159·Kitabı okudu
İnsan bir zaman tüketicisidir.
Reklam