Özlem..

Özlem..
@Sadeceozlem_
Karantina günlerinin tek faydası daha uzun süre kitap okumak oldu sanırım...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bir insan varoluşunun getirdiği sorunlara güvenli ve gerçekçi bir biçimde yaklaşabiliyorsa, değersizlik duyguları yaşamaz.
Sayfa 82·Kitabı okudu
Dinleyeni olmadığından değil, anlayanı olmadığından sessizleşir insan...
Birey kendisini bütün olarak görmeyi öğrendiğinde, kendisinin efendisi haline gelir ve artık gerçekten özgür bir insandır.
Sayfa 43·Kitabı okudu