"Ölürsem kefenimi sen al" dedi. Bırak kefeni, cenazesine bile yetişemedim. Yanına vardığımda artık sadece soğuk toprağıyla karşılaştım.Ölüm varmış meğer insanın en sevdiğinin ardından susup kalmasında. Ne bir vedaya sığdı içimde kalanlar, ne de bir mezar taşı taşıyabildi özlemimi.Şimdi bana soruyorlar, Nasılsın Diye ? Ben, her gece aynı cümlede boğulan, her sabah aynı eksiklikle uyanan biriyim.Bendeki derin acıyı nasıl anlatayım? Bir sesin bir daha duyulmayacağını bilmek gibi... Bir kapının hiç açılmayacağını beklemek gibi... Herkesin devam ettiği bir hayatta, zamanın bende durup kalması gibi.Kefenini alamadım, Ama yokluğunu ömrüm boyunca sırtımda taşıyacağım.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu kitabı okurken yeni düşünceler öğrenmedim aslında, yıllardır inandığım, hayatımda yer verdiğim düşünceler çıktı karşıma. O yüzden yabancılık çekmedim hiçbir satırında. Mutluluğun dışarıda değil, insanın kendi içinde aranması gerektiğini anlayişı çok samimiydi. Ben de hep böyle bakmaya çalışıyorum hayata. Beni tanıyan arkadaşlarım bilir, sohbetlerimde de sık sık buna benzer düşüncelerden bahsederim.Dili akıcıydı kitabın, okurken hiç yormadı beni. Bazı yerlerde aynı düşünceler tekrar edilse de rahatsız etmedi. Aksine, üzerinde yeniden düşünmeme vesile oldu. Benim için yeni şeyler öğreten bir kitaptan çok, zaten benimsediğim düşünceleri yeniden hatırlatan bir eserdi. Bu yüzden okurken ayrı bir yakınlık hissettim ve severek bitirdim.