Okuduğum en güzel yorumdu. Bazı yerlerde acaba biraz fazla mı abartıyorsun bu kadar da değildir dedim ama bence bu kadardır. Bir de bunların daha çok okunan Yabancı diye bir kitapları var. Birkaç yerde kesitlerine denk gelip az önce ben ne okudum dediğim. Ne yaparsınız önüne gelen yazar oluyor.