Düşerken, Tarık Tufan'ın okuduğum 3. kitabı. Diğer kitaplarından farkı anlatım tarzı ve kurgusuydu. Ancak karakterler ve bu karakterlerin psikanalizi kesinlikle diğer kitaplarındakilere çok benzerdi. Kitabın negatif anlamda eleştirilebilecek tek yönü bir duygu, ruh hali ve düşüncenin defalarca neredeyse aynı kelimelerle ilk kez aktarılıyormuşçasına tekrar edilmesiydi ki bu da akışı azaltan bir unsur. Kitap, üzerinde düşünülerek okunduğu takdirde kesinlikle hayata, geçmişle yüzleşmeye, benliğe ve toplumsal sınıf bakışına farklı bir boyut kazandırıyor. Tarık Tufan'ın eline ve emeğine sağlık....