Okuduğum ilk Hakan Günday romanı. Kesinlikle sarsıcı bir etkiye sahip, kurgu anlamında eksikleri olsa da kader, ebeveyn - çocuk ilişkisi, suçlu psikolojisi kendine has bir inceleme ile aktarılmış. Kitabın özellikle 2. bölümü yani Derda' nın hikayesi tek başına bir kitap olacak kadar sürükleyici. Bu güzel kitap için Hakan Günday' ın fikrine ve emeğine sağlık...