sadieryilmaz

sadieryilmaz
@Sadieryilmaz
Kafa dengi insan az, kitaplar bu yüzden hep yakın.
“Hepimiz, içimizdeki şeytanı susturmak için uğraşırız. Fakat çoğumuz bunun farkında bile değiliz. Kabahatimizi dışarıda aramaya alışmışız. İçimizdeki o zayıflığı, o korkuyu, o kararsızlığı görmek istemeyiz. Halbuki insanı asıl felakete sürükleyen, kendi içindeki bu zaaflardır.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“İnsan bazen en çok sustuğu yerde anlatır kendini; çünkü bazı duyguların sesi yoktur, sadece ağırlığı vardır.”
Vakit makas gibidir; sen onu kesmessen o seni keser.
'Vefa' de geç..
Bazen kırk yılda gelene, "Niye erken geldin?" bazen de kırk günde gelene "Niye geç kaldın?" derler..
Herkes hakikati giysiden ibaret zanneder.. Bundandır kendine unvanlar, isimler yükler. Oysa hakikat kisveden arınmaktır. Ey Fâni, kimsin sen?...