Herkes, ölünce ardında birşeyler bırakmalı derdi dedem. Bir çocuk, bir kitap,bir tablo, inşa edilmiş bir ev veya duvar, yapılmış bir çift ayakkabı,veya ekilmiş bir bahçe
O bir bireydi. Önemli bir adamdı. O olduğu için kim bilir ne muhteşem oymalar asla yapılmadı diye düşünürüm sık sık. Dünyada kim bilir kaç fıkra eksik ve dedemin elleri kim bilir kaç posta güvercinine dokunmadı. O dünyayı bicimlendirdi. Dünyaya bir şeyler yaptı