A.

A.
@SadikHidayet
Sakinim ve Tanrı biliyor ki, ölüme her zaman daha iyi bir yaşama geçiş olarak bakmışımdır, şimdi de öyle bakıyorum, fakat neden gözyaşlarına boğuluyorum? Çocukluk Lev Tolstoy
İnsanlar bir rüyanın peşinden koşar, bir gün bir yerde onunla karşılaşırlar; fakat artık o rüyayı anımsamazlar der İbni Hazm. Çünkü insan, bir ömür peşinden koştuğu rüyayla günün birinde elbet karşılaşır; ne var ki o an geldiğinde, artık ne peşinde koştuğu o düşü anımsar ne de kendisi aynı kişidir. Zamanın durmaksızın akışı içinde şartlar değişip istekler dönüştükçe, insan da kaçınılmaz olarak başkalaşır. Nihayetinde ulaşılan menzil, çoğu kez yola çıkarken kurulan o eski hayalin çok uzağında kalır.
Alıntı
Reklam
Ne tuhaf bir yıldı... Bir şekilde hayatımın en mutlu ve en üzgün hâllerini aynı yıl yaşadım. Aynı anda hem bırakmayı hem de tutunmayı öğrendim. Kendimin, sonsuza kadar benimle kalacağını sandığım hâllerini geride bıraktım. Ve hiç beklemediğim yeni hâllerle tanıştım. Beni parçalayan günler oldu, sessizce yeniden toparlayan günler de... Sevdim, iyileştim, yeniden denedim. Ve her şeye rağmen, kalbim hala güzel sonlara inanıyor.
Alıntı
Bir insanın kendisine yapacağı en büyük kötülük, kapasitesine denk olmayan insan ve ortamlarda vakit geçirmektir. Buradaki kapasite; CV, statü veya gelir değil; zihinsel uyum, karşılıklı hoşgörü ve ahlaki derinliktir. Bu konularda seçici olmazsanız, kendinizi heba edersiniz.
Alıntı
Artık yılın son ayındayız; Son 11 ayda neler oldu neler... Gelenler, gidenler, anlamsız insanlar, güvensizlikler, sahte gülüşler, kendimi soktuğum yanlış durumlar, keşkeler, belkiler ve neyseler... Umarım akıllanmışımdır. Hep iyi insan olma çabası verdim; kendi içimde sabrettim, şükrettim ama işte isyanım kendime. Bazı hataların, bazı yolların ve bazı insanların geri dönüşü olmuyor. Söylenecek o kadar çok şey var ki; ama her zaman yaptığımız şeyi yaptık, bu defa da sustuk ve içimize attık...
Alıntı
Birisi seni her zaman cesur görürken, bir başkası seni korkak olarak görecek. Birine göre iyiyken, bir başkasına göre ise kötü olacaksın. Bazıları seni fazla bulacak, bazıları ise bir armağan olarak görecek. İnsanlar, seni kendi bakış açısıyla değerlendirecek. İnsanlar, senin kim olduğun konusunda asla hemfikir olmayacak. Bu yüzden, kalbine en doğru gelen şekilde yaşamalısın.
Dostluk