Artık yılın son ayındayız;
Son 11 ayda neler oldu neler...
Gelenler, gidenler, anlamsız insanlar, güvensizlikler, sahte gülüşler, kendimi soktuğum yanlış durumlar, keşkeler, belkiler ve neyseler... Umarım akıllanmışımdır. Hep iyi insan olma çabası verdim; kendi içimde sabrettim, şükrettim ama işte isyanım kendime. Bazı hataların, bazı yolların ve bazı insanların geri dönüşü olmuyor. Söylenecek o kadar çok şey var ki; ama her zaman yaptığımız şeyi yaptık, bu defa da sustuk ve içimize attık...