Sâdık ÇOBAN

Sâdık ÇOBAN
@Sadikben
"İşte böyle kâtip efendi, ümit bir gün daha aldattı beni. "
Fırat Üniversitesi
Diyarbakır
Şanlıurfa
58 okur puanı
Aralık 2019 tarihinde katıldı
8/10
·84 syf.··
Beğendi
·
2021 23. kitabı
·
12 saatte okudu
·
Okunma: 21 Ekim 2021 09:56
Kitap baştan sona aşk, ölüm ve yalnızlık kokuyor... Şükrü Erbaş'ın okuduğum ikinci kitabı oldu. Biricik Hatice'sinin, Ömür Hanım'ının ölümünden sonraki hayatını, yalnızlığını perişanlığını çok derin cümlelerle anlatmış. Hele ki şu mısra beni en çok etkileyen kısım oldu; "Ömür Hanım Seni çok özledim, çok Ben gelene kadar çürüme ne olur." (sf 62) Her sayfası her şiiri ayrı güzel olan bu kitabı okumanızı tavsiye ederim. İyi okumalar...
Yaşıyoruz SessizceŞükrü Erbaş · Kırmızı Kedi Yayınevi · 201616,1bin okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

Sâdık ÇOBAN

, bir kitap okudu
8/10
·84 syf.··
Beğendi
·
12 saatte okudu
·
2021 23. kitabı
Şükrü Erbaş
8.6/10 · 16,1bin okunma
"Mavilik yitirdi hükmünü. İpi kopmuş bir boncuğum senden sonra. Bedeni olmayan bir zaman, odalarda. Canım ne kadar acıyorsa sözüm o kadar üşüyor..."
Sayfa 25·Kitabı okudu
"Kimi seviyorsan acısı sende kalıyor..."
Sayfa 14·Kitabı okudu
7/10
·140 syf.··
Beğendi
·
2021 22. kitabı
·
2 saatte okudu
·
Okunma: 20 Ekim 2021 21:53
kitabın asıl tadını tam ortasına gelince aldım. Başlangıçta yaklaşık 40 sayfa kadar felsefe tarzında konuşmalar mevcut bu kısım (tarzım olmadığı için) sıkıcı geldi. Asıl hoşuma giden kitabın ikinci bölümü oldu. İş çevresindeki insanların alçaklığından bol bol bahseden Dostoyevski onlara karşı tutumlarını ve nasıl hareket edeceğini uzun uzun planlar yaparak anlatıyor. Doğrusu çokça yer verdiği insanın iç dünyasını okumak benim için ayrı bir zevkti. iyi okumalar...
Yeraltından NotlarFyodor Dostoyevski · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2025159,6bin okunma