Kitap baştan sona aşk, ölüm ve yalnızlık kokuyor...
Şükrü Erbaş'ın okuduğum ikinci kitabı oldu. Biricik Hatice'sinin, Ömür Hanım'ının ölümünden sonraki hayatını, yalnızlığını perişanlığını çok derin cümlelerle anlatmış. Hele ki şu mısra beni en çok etkileyen kısım oldu;
"Ömür Hanım
Seni çok özledim, çok
Ben gelene kadar çürüme ne olur." (sf 62)
Her sayfası her şiiri ayrı güzel olan bu kitabı okumanızı tavsiye ederim. İyi okumalar...
Yaşıyoruz SessizceŞükrü Erbaş · Kırmızı Kedi Yayınevi · 201616,1bin okunma
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
kitabın asıl tadını tam ortasına gelince aldım.
Başlangıçta yaklaşık 40 sayfa kadar felsefe tarzında konuşmalar mevcut bu kısım (tarzım olmadığı için) sıkıcı geldi. Asıl hoşuma giden kitabın ikinci bölümü oldu. İş çevresindeki insanların alçaklığından bol bol bahseden Dostoyevski onlara karşı tutumlarını ve nasıl hareket edeceğini uzun uzun planlar yaparak anlatıyor. Doğrusu çokça yer verdiği insanın iç dünyasını okumak benim için ayrı bir zevkti.
iyi okumalar...
Yeraltından NotlarFyodor Dostoyevski · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2025159,6bin okunma