Yazarın okuduğum ikinci kitabı olması a rağmen beni hayal kırıklığına uğrattı ilk kitabı hayvan ciftligiydi kitaplar arasında acayip anlatım bakımından farkliliklar var ve diğer kitaba göre dili çok agir,belki ilk 100 sayfayı anlamdan okudum. Yinede okuduğumda pişman olmadım bir tarih ve tasavvuf okuyucusu olarak bazen bu tür kitapları okumak hoşuma gidiyor