Hayatımdaki bazı olumsuzlukları değiştirmeme yardımcı olan bir kitaptı. İnsan hep geleceğini düşününce ,yaşadığı anı da kaybediyor ve ben bunu o kadar çok yaşadım ki… Hep kontrollü gittim, çoğu zaman harekete geçmedim, özgüvenli olmadım, konfor alanımdan çıkmadım. Keşke yapsaydım, keşke anı yaşasaydım. Bu kitap bana şimdiki anın en önemli an olduğunu öğretti. O yüzden artık geleceği düşünmekten çok anın tadını çıkarıyorum ve her anın bir daha asla yaşanmayacak olduğun bildiğim için hakkını vermeye çalışıyorum. Sonuç olarak bu rehber kitabı herkes okumalı.